vandaag. - Reisverslag uit Nes, Nederland van Groep 7 en 8 De Bron - WaarBenJij.nu vandaag. - Reisverslag uit Nes, Nederland van Groep 7 en 8 De Bron - WaarBenJij.nu

vandaag.

Door: erwin & aniek

Blijf op de hoogte en volg Groep 7 en 8

07 Juli 2011 | Nederland, Nes

hallo landrotten.

hier op de eiland is het erg gezellig
vandaag hadden we een soort 6kamp met 6 soorten spelletjes op het strand. onder andere: rups, big bag springen, doos stapelen, evenwichtspel en lopende A. en als laatste boogschieten. vanmiddag mochten we zelf weten wat we gingen doen. de meeste kindertjes gingen naar het dorp.

ik moet er maar weer eens vandoor
wat wehebben vanavond de bonte avond
dddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggg
van erwin

beste thuisblijvers,

we zijn vandaag zoals jullie al gehoord hebben naar het zeskamp geweest he erwin.
toen zagen carol en ik (aniek) een zeehond we renden naar de zee en gingen op zoek naar de zeehond.
toen we tot onze schouders in het water zaten zagen we hem weer inmiddels de 3e keer op vijf meter afstand maar toen kwam henri er aan rennen dus toen gingen wij maar snel weer terug.
afgelopen nacht meester anne zijn wij rond twee uur gaan slapen wij als meiden.
oh ja we eten hieer geen "eiland speciaal met mayonaise curry en uitjes" maar macaroni.
als toetje hebben we vla en ijs gehad.
gister avond hebben we een film gekeken pizzamaffia hieer wil ik liever verder niets over kwijt.

leo en karlieneke ik heb wat meegenomen maar ik weet niet of jullie het leuk vinden hoor.

dikke kus van aniek

• 07 Juli 2011 - 13:39

Louisa Van Hengstum:

Zeehondjes zijn ontzettend snoezig, lief, poezelig, schattig, leuk enzovoorts enzovoorts. Maarruh... heb je hun tanden weleens gezien???? Echt griezelig groot en scherp! Maar goed dat jullie nog enige afstand hebben kunnen bewaren!

Het is zo stil hier in Nijensleek! Waar zijn al die lachende kinderen???? Wel naar huis komen morgen he?!!

• 07 Juli 2011 - 14:01

Corrie:

He hallo allemaal. Het is erg leuk om jullie belevenissen zo te volgen.
    Vanavond nog de bonte avond........Gezellig.
    Maak er nog maar even een feestje van want voor je het weet zijn jullie weer thuis. (gelukkig)
    Ennuh....Lisa, ik hoop dat je stem morgen weer een beetje terug is want anders kun je ons alle spannende verhalen niet vertellen.
    Geniet van de laatste avond en tot morgen.
    Groetjes voor iedereen.
    Doei doei

• 07 Juli 2011 - 15:28

Lita:

Dag allemaal je hebt weliswaar nog geen eilandspeciaal gehad, maar ik heb gehoord dat deze speciaal voor de Bron op de laatste dag wordt geserveerd. Het bestaat zoals de naam al zegt uit alle eilandspecialiteiten zoals krabben en pieren en schapenpoten. Of ben ik in de war met een Texelse specialiteit?? Maak het vanavond maar lekker bont / lach je bont en blauw (maar niet te blauw, dan gaat het niet goed) groetjes en tot morgen

• 07 Juli 2011 - 15:43

Esther:

Hallo allemaal,

Zo te lezen hebben jullie het erg naar de zin. Vanavond bonte avond lekker genieten met zijn allen. Het is zeker erg stil in Nijensleek. Gelukkig komen jullie morgen weer thuis. Ben benieuwd naar alle verhalen.

Voor iedereen de groetjes en tot morgen.