Nog één nachtje slapen! - Reisverslag uit Nijensleek, Nederland van Groep 7 en 8 De Bron - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen! - Reisverslag uit Nijensleek, Nederland van Groep 7 en 8 De Bron - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen!

Door: Juf Annieke

Blijf op de hoogte en volg Groep 7 en 8

01 Juli 2012 | Nederland, Nijensleek

Nog één nachtje slapen en dan is het zover! Op weg naar Witterzomer! Morgen slapen we met z'n allen in de Schaapskooi, met het voetbalveld op 5 meter afstand, het basketbalveld op zo'n 20 meter en het zwembad op 50 meter afstand. Sja... wat wil je nog meer!

Programma in het kort:
maandag fietsen en camping verkennen
dinsdag Drents museum en vossenjacht
woensdag winkelen, zwemmen en film
donderdag gevangenismuseum
vrijdag terug naar huis!

• 01 Juli 2012 - 18:58

Ronald :

Nou ik heb de tas ook gepakt, en de kar is al half vol ;). Ik ben er helemaal klaar voor, om er een leuke week van te maken.

• 01 Juli 2012 - 20:08

Groep 7 En 8 De Bron:

Haha, ik ook. Zwemkleren, broodbeleg en het goed humeur zitten in de tas. Nog even de camera leegmaken voor allerlei mooie plaatjes!
    En dan op tijd naar bed! Kan nog net!

• 02 Juli 2012 - 05:41

Fam. Zantinge:

Hallo allemaal,
    de zon is al op, maak er een geweldige week van.

• 02 Juli 2012 - 11:04

Hendrika:

Vanmorgen hebben jullie uitgezwaaid, inmiddels zijn jullie al een paar uur onderweg en hebben lekker weer erbij, Nog last van zadelpijn?? Straks afkoelen in het water, geniet ervan allemaal!!

• 02 Juli 2012 - 15:10

Tamara:

ben benieuwd hoe bruin jullie thuis komen als ik de weersvoorspellings zo zie geniet er lekker van groeten vanuit het zonnige eesveen

• 02 Juli 2012 - 17:53

Gerda:

Dag allemaal,

Ik hoop dat jullie een gezellige fiets tocht hebben gehad en goed zijn aangekomen op de camping. Het was in ieder geval heerlijk weer vandaag.
    Veel plezier en lekker slapen straks!!

• 02 Juli 2012 - 20:03

Esther:

Nog kindertjes met zadelpijn. lekke banden enz. enz.
    Slaap lekker allemaal vannacht.

• 02 Juli 2012 - 20:36

Lita:

Dag allemaal, het goede weer is besteld en afgeleverd. Wat een geweldige dag om een paar kilometer te fietsen! Dat wordt vast vroeg naar bed van de vermoeidheid ...... of juist laat opblijven door de goede conditie. Hartelijke groetjes!!

• 02 Juli 2012 - 20:48

Edith :

Allemaal goed aangekomen, al een duik in het zwembad genomen? wat een bof dit mooie weer beter kan niet genieten maar! groetjes ook van Gwen

• 03 Juli 2012 - 08:07

Marlies:

hallo allemaal,

ik hoop dat jullie allemaal goed zijn aangekomen van de fietstocht!
    Het weer was mooi, dus daar lag het niet aan.
    Hebben jullie een beetje geslapen?
    Veel plezier in het Drents museum en succes met de vossenjacht!
    Groetjes,
    Marlies

• 03 Juli 2012 - 20:08

Jantje:

Hallo vakantiegangers,

Inmiddels is de tweede dag bijna afgesloten, de 2e nacht staat voor de deur. Allemaal welterusten en morgen vroeg weer op om te gaan winkelen geloof is. Heel veel plezier. Geniet ervan. Wat heb je nog meer te wensen met dit mooie weer!!!

• 09 Juli 2012 - 15:58

Chayenna:

kan de foto's nergens vinden:(