Helaas helaas!! - Reisverslag uit Witten, Nederland van Groep 7 en 8 De Bron - WaarBenJij.nu Helaas helaas!! - Reisverslag uit Witten, Nederland van Groep 7 en 8 De Bron - WaarBenJij.nu

Helaas helaas!!

Door: Juf Annieke

Blijf op de hoogte en volg Groep 7 en 8

03 Juli 2012 | Nederland, Witten

Hallo iedereen!

Helaas werkt de internetverbinding hier niet! Dus geen reisverslagen van onze kant!

De fietstocht is super gegaan! Lekker weertje en gepicknickt bij het Onderduikershol.

Verder hebben we veeeel gezwommen en in de speeltuin gespeeld.

Maandagavond hebben we een speurtocht gedaan.

Vandaag zijn we naar het Drents museum geweest, waar een tentoonstelling over de Vikingen was.

En nu zitten we lekker buiten bij de haard na een spannende vossenjacht.

Heel veel groetjes van groep 7/8

• 03 Juli 2012 - 20:22

Emiel En Roosmarie:

Wat geweldig dat alles zo super verloopt!
    Veel gezelligheid bij de open haard!
    Groetjes

• 03 Juli 2012 - 20:37

Fam.zantinge:

Niet alleen via internet houden wij jullie in de gaten. Jullie waren al weer gespot hoorden wij.
    Maak de juffen en ouders maar bek af.
    DOE JULLIE BEST !!!

• 04 Juli 2012 - 16:12

Ronald, Marlies:

Jammer dat we jullie belevenissen niet via internet kunnen volgen. Maar vrijdag horen we alle leuke verhalen.
    We hebben al wel gehoord dat jullie het super gezellig hebben. Nog twee dagen heel veel plezier.

• 04 Juli 2012 - 19:27

Sterre:

Hoi!
    Het is heel rustig op school nu jullie weg zijn! Bij ons was het vandaag lekker zonnig. Bij jullie ook?
    Veel plezier nog, groetjes! Sterre

• 04 Juli 2012 - 19:41

Hallo Allemaal,Nou wat een geweldig weertje vandaag allemaal al een lekker kleurtje gekregen in het zonnige Assen.Wij hopen dat de weer mannen en vrouwen er morgen goed naast zitten want dat belooft niet veel goeds!Heel veel plezier allemaal en tot vrijdag.Groet uit het zonnige Steenwijk

• 04 Juli 2012 - 20:47

Tamara:

jammer dat jullie geen internet hebben ...maar gelukig heb ik mn kleine ventie al gesproken ben blij dat jullie het leuk hebben daar en vooralsnog droog tot vrijdag groeten uit eesveen

• 04 Juli 2012 - 21:43

Hendrika En Robert:

Vanmiddag mocht ik Gerald ophalen. Een aantal verbaasde gezichten en waarom ben jij nou hier??? Jullie hebben het best naar de zin en wat is het mooi daar!!! Is het gelukt met de film? Met de bbq vast wel, dat zag er al goed uit toen we weggingen, Robert was al boos dat hij niet mocht blijven.... Nog veel plezier de laatste dagen en slaap lekker voor zo

• 06 Juli 2012 - 14:48

Chayenna: