Maandag de aankomst van gezelligheid. - Reisverslag uit Nijensleek, Nederland van Groep 7 en 8 De Bron - WaarBenJij.nu Maandag de aankomst van gezelligheid. - Reisverslag uit Nijensleek, Nederland van Groep 7 en 8 De Bron - WaarBenJij.nu

Maandag de aankomst van gezelligheid.

Door: Willeke, William & Chayenna.

Blijf op de hoogte en volg Groep 7 en 8

24 Juni 2013 | Nederland, Nijensleek

Zo, Daar stonden we dan. Klaar om te gaan. Alle baggage al in de busjes en karren gedumpt. Toen reden we met heilskabaal toeterend en zwaaiend weg.
En Ronald was: "happy de peppy" tenminste hoe hij het zei... Hihi. Toen kwamen we aan bij de boot en moesten we in de kou wachten tot we naar binnen mochten, wachtend op de boot terwijl Wilco J. de meeuwen aan het opjagen was... haha. Toen we op de boot zaten vermaakte we ons prima door ons beet te houden en niet weg te waaien... Toen we eenmaal van de boot af waren gingen we fietsen huren. We hoefte niet lang te fietse voor we bij het molenhof aankwamen. We gingen het verkennen, de koffers uitstallen en naar het stand. Op het strand was het koud... Vandaar dat we maar tot de kniëen in het water mochten... :( Toen gingen we eten en daarna demper en put spelen, echt lachen!! Toen gingen we naar de kampeerboederij en aan het kampvuur echt LOL!

Dit stukje is geschreven door:
Willeke, William & Chayenna

• 25 Juni 2013 - 06:18

Kristel:

Ha ha, de mama's willen natuurlijk weten wat hebben jullie gegeten? Was het lekker?
    Nog heel veel plezier deze week en we zullen duimen voor mooi weer!

• 25 Juni 2013 - 09:15

Irma:

Goedemorgen vakantie vierders, hoe hebben jullie geslapen de eerste nacht ? Was het koud? Wie is de super snurker?

• 25 Juni 2013 - 11:00

Tamara:

hey kinders is het leuk op ameland ? heb al gehoord dat jullie gezwommen hebben brrrr koud hoor jullie gaan nog genoeg leuke dingen doen daar veel plezier en tot vrijdag

• 25 Juni 2013 - 18:11

Jorinde:

Hee hoi daar vakantiegangers!

Alles goed daar op Ameland? Eén en al gezelligheid zekers.. !
    Maak er een toffe week van allemaal,
    Ben benieuwd naar de verhalen straks..

Groetjes Jorinde

• 25 Juni 2013 - 20:30

Jantje:

hé hé gevonden, leuk al die reiservaringen. Maak er samen een onvergetelijke week van. Het is zomaar weer vrijdag.
    Groetjes, Jantje

• 25 Juni 2013 - 20:51

Corrie:

Hoi allemaal, Hebben jullie het naar de zin? Maak er maar wat moois van met z'n allen. Nog heeeeeeeeel veel plezier!!!!

• 26 Juni 2013 - 00:06

Doreen:

Hallo allemaal,

Leuk zo,n reisverslag.
    Allemaal leuke dingen doen, t is net vakantie.
    Veel plezier met zijn allen!
    Groetjes Doreen

• 26 Juni 2013 - 11:38

Diana:

Leuk om te lezen hoe het gaat.
    Nog heel veel plezier met z'n allen.

• 26 Juni 2013 - 15:44

Ida:

zo te zien vermaken jullie je daar prima. Ik zag al mooie foto's!
    En het weer is ook nog beter dan ze hebben voorspeld!
    Veel plezier nog.