reddingsactie - Reisverslag uit Nijensleek, Nederland van Groep 7 en 8 De Bron - WaarBenJij.nu reddingsactie - Reisverslag uit Nijensleek, Nederland van Groep 7 en 8 De Bron - WaarBenJij.nu

reddingsactie

Door: Noëlle,Ange , Anna

Blijf op de hoogte en volg Groep 7 en 8

27 Juni 2013 | Nederland, Nijensleek

Donderdag:
Vanochtend moesten we vroeg wakker worden want we gingen naar het reddings-museum, het paardengraf en de vuurtoren. We gingen om 8:30 eten en daarna gelijk weg. We moesten 10 kilometer fietsen naar het reddings-museum. Helaas hadden we wind tegen en het was dus heel zwaar om te fietsen. Toen we bij het reddings-museum waren kregen we eerst een rondleiding door het museum, daarna keken we een film en we mochten daarna door het museum lopen. Het was super interessant en ook heel leuk!!!!! Toen splitsten we de groep in tweeën. De ene groep ging naar het paardengraf en de andere naar de vuurtoren. We hebben bij het paardengraf bloemetjes geplukt en op het graf gelegd. Daarna gingen we naar de vuurtoren. De vuurtoren was 58 meter hoog. Boven op de vuurtoren had je echt een mooi uitzicht over heel Ameland. Bij de vuurtoren hadden we ook een groepsfoto gemaakt , en toen waren we Mirre en Anne kwijt dus toen moest de foto opnieuw. Thuis gingen we pannenkoeken eten( mmm!! ) en daarna was de bonte avond. Het was super gezellig en iedereen had het goed gedaan. Daarna gingen we lekker naar bed.
Groetjes van: Noëlle, Ange, Anna

• 27 Juni 2013 - 15:48

Hendrika:

Klinkt erg leuk wat jullie allemaal doen!! Veel plezier nog de laatste avond. groetjes Hendrika

• 27 Juni 2013 - 16:10

Hans & Adrie:

Op de foto's ziet het er allemaal erg gezellig uit.
    Wel veel slaperige hoofden ;)
    Geniet van jullie laatste avond daar

Hans & Adrie

• 27 Juni 2013 - 16:26

Kristel:

Ha ha volgens mij schrijven jullie deels in het vooruit, maar een hele fijne avond gewenst, komt vast goed! Wat leuk dat jullie in het museum en bij het paardengraf zijn geweest. En wat zullen jullie een conditie hebben met al die fietskilometers tegen de wind in! Groetjes!

• 27 Juni 2013 - 19:08

Diana:

Mooi geschreven dames. Nog heel veel fun op jullie laatste avond. Kan niet wachten op jullie verhalen morgen.

• 28 Juni 2013 - 14:41

Kristel En Anna:

Juf Annieke, juf Liesbeth, juf Astrid, Wilco en Ronald, BEDANKT voor de fijne week!!

• 28 Juni 2013 - 14:42

Kristel En Anna:

Als iemand nog een paar paardrijlaarzen vind.... Dan zijn ze van Anna!! Bedankt!

• 28 Juni 2013 - 14:43

Ida:

En Jarne mist zijn regenbroek, zijn naam staat er in.

• 28 Juni 2013 - 15:18

Jantje:

Wij hebben een paar paardrijlaarzen maat 37 in de tas!!!!!!

• 28 Juni 2013 - 15:19

Chayrnna:

Was echt SUPER!!!! *I Never Forget This!!*xx
    Ameland is echt heek waaierig maar mooi.
    En bonte avond was gezellig!!
    Maar juf, moest je ons nou echt tegen houden met heg overlopen???
    :( nahh jah was gwn super
    Xx chayenna!!