dinsdag en woensdag - Reisverslag uit Nijensleek, Nederland van Groep 7 en 8 De Bron - WaarBenJij.nu dinsdag en woensdag - Reisverslag uit Nijensleek, Nederland van Groep 7 en 8 De Bron - WaarBenJij.nu

dinsdag en woensdag

Blijf op de hoogte en volg Groep 7 en 8

26 Juni 2013 | Nederland, Nijensleek

Dinsdagochtend,

Na een korte nacht werden we wakker door het getoeter van de jongens. We bleven nog even liggen en toen gingen we naar buiten voor de ochtendgymnastiek (superlol ;p). na het gezwoeg gingen we ontbijten ( mjam mjam). Na het ontbijt hadden we even vrije tijd. Daarna gingen we winkelen. Eerst naar het winkelstraatje en daarna naar de JUMBO. Dat was erg gezellig. Na het winkelen gingen we naar het kampgebouw om ons al eerder gemaakte lunchpakketje op te eten.
Dinsdagmiddag,
Na het middageten gingen we naar het strand voor een wedstrijdje zandkastelen bouwen. De winnaar krijgt iets maar we weten nog niet wie dat is! En wat het is! Dat krijgen we op de BA (bonte avond) te horen. We hebben daarna nog even gezwommen in zee en daarna gingen we naar het kampgebouw om de BBQ voor te bereiden.
Dinsdagavond,
Naar het eten hadden we tijd om ons klaar te maken voor het bosspel (dat is een soort levend Stratego). Dat was ook weer superleuk! Groep 8 had gewonnen!!! Daarna gingen we weer naar het kampgebouw. We hadden ook nog een filmavond ‘’Ice Age 3’’. Dat was wel leuk maar het werd heel laat en daardoor zijn er een heleboel kinderen in slaap gevallen.
Na de film gingen we gauw slapen!!!

Groetjes : Bo en Anne

Woensdag :
Na een lange nacht waren we pas om 8 uur wakker door de jongens die met slagroom /babypoeder een grap met ons probeerde uit te halen ( het is ze bijna gelukt). We moesten daarna aankleden en ochtendgymnastiek doen. Dat was heel grappig. Daarna lekker ontbijten en toen klaarmaken voor het 6-kamp op het strand.
Het was heel leuk. Dit hebben we op 6-kamp gedaan: kruiwagenrace, zoveel mogelijk water in 2 min. naar de overkant brengen, touwtrekken, hoepelgooien en in een big-bag naar de overkant springen met 5 mensen. Daarna mochten we nog even zwemmen en toen gingen we terug en gingen we eten. Daarna hadden we nog even de tijd om ons klaar te maken voor het wadlopen. We hebben heel veel gezien, gevonden en geproefd (alleen wij hebben niets geproefd). Toen konden we gaan douchen en wassen. Toen gingen we lekker naar bed!!!
HET IS HIER SUPER LEUK EN GEZELLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes en kusjes: Anna en Rachel

• 26 Juni 2013 - 22:31

Henri En Gerda:

Wat klinkt het allemaal gezellig.
    Zwemmen in de zee?! Als ik het lees, krijg ik het al koud, brrrr....
    Die jongens zijn wel lekker bezig he??
    Veel plezier morgen met de BA en nog hele fijne dagen.
    Groeten van Henri en Gerda

• 26 Juni 2013 - 22:57

Anja & Wim:

Hé ontzettend leuk dat jullie het zo gezellig hebben,
    geniet er lekker van met z'n allen.
    En jongens niet klieren met slagroom hahahaha.

Veel plezier en geniet er van
    groeten Anja & Wim.

• 27 Juni 2013 - 06:06

Kristel:

Hee, wat moesten wij lang wachten op een berichtje van jullie! Wat leuk om te lezen dat jullie het zo leuk hebben, jullie doen veel leuke dingen zeg, het lijkt inderdaad wel vakantie! En wij hier maar hard werken....! Heel veel plezier nog! Een hele leuke bonte avond met zijn allen en tot morgen al weer!

• 27 Juni 2013 - 06:32

Louisa:

Wat jammer dat de slagroom grap mislukt is. Kijk nu maar uit want 'actie = reactie'!!

• 27 Juni 2013 - 07:02

Kristel:

Leuke foto's ook!!

• 27 Juni 2013 - 07:22

Sophie:

Sophie P vindt de foto's ook leuk! Sophie schrijft: ik ben dr (net wakker), kusjes tot morgen!

• 27 Juni 2013 - 10:02

Jorinde:

Ik hoor het al .. wat een LOL daar! Trekken de begeleiders en juf het nog een beetje :-)
    Leuke en gezellig foto's, geniet nog even daar en dan tot morgen
    groetjesss

• 27 Juni 2013 - 14:40

Marja:

Wat een gezelligheid en LOL!

Heel veel plezier daar! En wees een beetje lief voor de juffen en begeleiders ;-)

Groetjes!